ÅRSTA HANDBOLL

Referat: Årsta AIK HF - HK Tyresö Strand
Oavgjort mot Tyresö Strand
2024-01-30 15:59
Kapten Borup med ett spänstigt jämfotahopp över en Tyresöförsvarare som eventuellt befinner sig i målgården. Foto: Per Nordqvist.

En fartfylld och böljande match mellan Årsta och Tyresö Strand slutar till sist oavgjort 28-28 (13-12) efter en överlag stark insats från hemmalaget men en än starkare avslutande halvminut från bortalaget som hinner såväl reducera som kvittera innnan slutsignal. Surt, enades rävarna om att de rönnbären smakade.

Målskyttar Årsta: Love Borup Olsson (7), William Åkerström (6), Casper Siltala (5), Simon Sonesson (4), Örs Szasz (3), Vilgot Bergman (1), Vidar Mårtensson (1), Kristofer Karlsson (1)

FÖLJ OSS
SPONSORER