Vi söker dig som vill vara en del av vår offensiv

Hej!

Visste du att handboll är en av Sveriges största idrotter? Vi har ett landslag i världsklass, vi har Jim Gottfridsson, Nathalie Hagman, Hampus Wanne och Jamina Roberts. Det är häftigt. Men det riktigt häftiga är det som händer på alla hallar och gymnastiksalar dag ut och dag in runt om i Sverige. Där spelar och tränar alla de som drömmer om att i framtiden spela SM, VM och kanske ett OS. De sliter lika hårt, svettas lika mycket och vill vinna just den där matchen lika mycket som Gottfridsson och Hagman i landslaget.

Det är i de där hallarna den stora handbollen finns. Det är där du hittar Årsta AIK, Stockholms största handbollsklubb. En ideell förening som jobbar för att kunna erbjuda en meningsfull fritid till våra barn och ungdomar genom handboll. Idag har vi verksamhet för knattar på 5 år till juniorer på 18 år.

Vår verksamhet genomsyras av glädje, delaktighet och utveckling. Vi ger årligen hundratals barn och ungdomar möjlighet att under glada former träffa nya vänner och lära sig handboll.
Vår seniorverksamhet bedrivs med samma ledord som ungdomsverksamheten: glädje, delaktighet och utveckling. Vårt damlag spelar idag i div II och vårt herrlag i div III, båda med siktet uppåt.

Att spela handboll är ett laggöra och vi behöver stärka upp vårt lag på flera positioner. Vi tror att du och din organisation skulle kunna göra en stor skillnad i vår offensiv som partner och sponsor.

Vi är alltid nyfikna och intresserade av fler och nya samarbeten, kontakta oss gärna så diskuterar vi hur du och ditt företag kan bli en del av Årsta AIK och en av landets största idrotter. Kontakta oss via marknad@arstahandboll.se