ENDAST FÖR LEDARE

Medlemsregister

Styrelse och samtliga spelare, ledare och tränare ska vara medlemmar i föreningen och registrerade i vårt medlemsregister.

Medlemsregistret används bland annat för närvarorapportering, utskick av fakturor på medlemsavgifterna och annan direktkommunikation. Ta därför för vana att lägga till nya spelare och ledare så fort som möjligt.

Alla ledare och tränare ska vara registrerade med fullständigt personnummer (12 siffror), e-post-adress och mobilnummer för att kunna bli registrerade och för att kunna registrera närvaron.

Närvaroregistrering

Närvaro registrering görs för träningar, träningsläger, matcher, cuper/turneringar och andra sammankomster.

Registreringen görs via vårt medlemsregister SportAdmin.

Närvaro rapportering bör göras löpande med avstämning varannan månad.

Du hittar en användarhandbok för SportAdmin här.