ENDAST FÖR LEDARE

Café

Alla lag i föreningen delar på caféverksamheten i Sjöstadshallen. Caféet är en viktig inkomstkälla för föreningen. Kansliet gör ett schema som skickas ut via mail till alla lag. Varje lag utser en förälder som ansvarig för caféverksamheten. Instruktioner/rutiner finns på hemsidan och i caféet, fördelning av tider görs av kansliet.

Årsta Handbolls julförsäljning

För att skapa en extrainkomst till föreningen genomförs varje höst en gemensam obligatorisk säljaktivitet. De lag som vill erbjuds att sälja extra och kan därmed tjäna pengar till den egna lagkassan.

Årstadagen (avslutning på inomhussäsongen)

Säsongen avslutas med en gemensam avslutning i Sjöstadshallen i maj.

Ansvarig arbetsgrupp från ungdomslagen utses senast i februari av kansliet/styrelsen. Denna grupp står för arrangemanget.